Från gårdagens bröllop
Skrivet: 2014-06-08 ▲ 18:01:53 / Kategori: Foto - Bröllop, Personligt - Rebecka

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,4 USM eller Canon EOS 7D, Canon EF 16-35/2,8 L USM II

Igår fotograferade jag denna sommarens första bröllop, jag var med från förberedelser hos frisör ända fram till kvällen. Min vän Linnéa var syster till bruden så hon passade på och tog någon "behind-the-scenes" bild medan jag fotograferade, det är ju kul att ha som fotograf! Det var en riktigt härlig dag och bra väder med blandat sol och moln. Nu har jag lite redigeringsjobb framöver, över 1200 bilder att gå igenom... ;)
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Maria Ekblad ➟ blogg/hemsida: http://dreamsof.se/

Haha vilken rolig pose! Vad roligt med heldag :)

Svar: Typisk pose för att vara mig, när jag inte tänker på det blir det bara så ibland hehe! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-06-08 klockan 18:28:09
▲ Maria Ekblad ➟ blogg/hemsida: http://dreamsof.se/

Hahaha! :D Jag är ju rätt kort... kommer få ha med mig en pall typ på framtida bröllop..... om jag inte gillar grodperspektiv....

Svar: Det är jag med! Hahahaha, det skulle jag vilja se, komma släpandes på kamerautrustning också en pall...!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-06-09 klockan 20:44:13
▲ Maria Ekblad ➟ blogg/hemsida: http://dreamsof.se/

Allt för kunden ;)

Postat den 2014-06-09 klockan 22:15:18
▲ Isabella - Szalai Fotografi ➟ blogg/hemsida: http://szalai.blogg.se

Behind the scenes-bilder tycker jag är riktigt roliga att kolla på, tycker det är så intressant att se hur andra jobbar ute på fotouppdrag! :D

Svar: Det tycker jag med, kul att jag hade Linnéa denna gången som kunde ta ett par stycken! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-06-13 klockan 00:18:08



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!