TÄVLING: Vinn valfri produkt från Photowall
Skrivet: 2014-07-09 ▲ 10:00:00 / Kategori: Övrigt - Tävlingar

 
 
 
Photowall är företaget som tillverkar måttanpassade design- och fototapeter samt canvastavlor. Idag, den 9 juli, lanserar Photowall sitt designsamarbete med det internetbaserade fotogalleriet 1x. Svenska fotogalleriet 1x grundades 2007 och består idag av en imponerande mängd fotografer från hela världen. I detta galleri kan du hitta motiv av alla dess slag för att passa just din stil i hemmet. Tycker du om hisnande naturbilder eller grafiska stadsutsnitt? Då ska du ta dig en sväng förbi 1x kollektionen
 
I samband med lanseringen av 1x galleriet har jag fått den stora äran att tävla ut ett presentkort från Photowall, värde hela 2000 kr! Vinnaren har möjligheten att välja tapet med ett motiv från Photowalls hela sortiment eller trycka upp sin egentagna bild som tapet eller canvastavla.
 
För att delta i tävlingen:
1. Klicka dig in på Photowalls hemsida och skriv en kommentar till detta inlägg om vilket motiv från 1x kollektionen du gillar mest!
2. Motivera även kort om varför just du vill vinna presentkortet.
 
Tävlingen avslutas den 16 juli kl. 23:59 och vinnaren kontaktas av Photowall samt presenteras i bloggen kort därefter!
Lämna en åsikt? :)
18 kommentarer

Kommentarer
▲ hantverksbloggen.blogg.se ➟ blogg/hemsida: http://hantverksbloggen.blogg.se/

1. Motivet som jag gillade bäst heter Zebra Promenade

2. Jag ska precis flytta hemifrån till min alldeles egna lägenhet i nästa månad, och lägg dessutom till mitt fotointresse så önskar jag verkligen att jag hade råd med en riktigt stor canvastavla med min favoritbild på att hänga på väggen!

Postat den 2014-07-09 klockan 10:56:00
▲ Molly ➟ blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se

1. Motivet som jag fastnade mest för är "Sunrise on the rocks".
2. Jag skulle bli väldigt glad om jag vann presentkortet eftersom jag älskar hur mycket känslor och minnen en bild kan uttrycka, med hjälp av Photowall skulle det vara möjligt att få just en sån bild på väggen som man ser varje dag och blir glad av.

Postat den 2014-07-09 klockan 11:15:33
▲ Alma Bengtsson ➟ blogg/hemsida: http://photoab.blogg.se/

1. Jag gillade detta motivet bäst: http://www.photowall.se/photo-wallpaper/beautiful-elephant Superfin bild verkligen, och elefanter är ju helt fantastiska djur!
2. Jag skulle vilja vinna detta presentkort så att jag kan göra en fotovägg/stor canvastavla av en utav mina bilder från London. Jag älska England av hela mitt hjärta och London är verkligen den bästa staden som finns. Mitt rum är fyllt med massa England/London-inspirerade saker; miniatyrer av lite typiska London-grejer (en telefonkiosk, en taxibil, en dubbeldäckare och en brevlåda), en lampa i form av en telefonkiosk, småbilder från London, Sotrbritanniens flagga på kuddar, gardiner, en filt och mina lakan. Det enda som saknas är en stor canvastavla! Har velat ha det länge, men eftersom det är ganska dyrt har det inte blivit av... :(

Postat den 2014-07-09 klockan 11:52:13
▲ Elin (Fotoblogg) ➟ blogg/hemsida: http://eli.webblogg.se

Jag gillar BOAT IN PASTELS mest! Sjukt snygg bild med mycket känsla men ändå väldigt stilren. Jag skulle stoppa något liknande på en vägg i mitt pyssel och fotorum här hemma då man både kan få inspiration och färger från bilden. Och blommorna på bilden ser inte så dumma ut de heller (Körsbärsblommor?) Så jätte snygga!

Postat den 2014-07-09 klockan 13:44:31
▲ Sandra ➟ blogg/hemsida: http://sandratorsfoto.blogg.se

Superkul med en sådan här tävling! Jag älskar "Rocks in Bretagne"!
Jag skulle vilja vinna ett presentkort så att jag kan beställa en canvas för att inreda min första lägenhet med, som jag flyttar in i sista september. Det vore ju perfekt med en canvas med en bild på mig och pojkvännen från balen i år, så himla vackert och minnesfullt!

Postat den 2014-07-09 klockan 14:55:24
▲ Anna Holm ➟ blogg/hemsida: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

1. Lakw Hawea, NZ
2. Mitt sovrum behöver ett lyft, men plånboken ekar tom och med mitt fotointresse vore det hur coolt som helst med ett stort foto på väggen! :D

Postat den 2014-07-09 klockan 19:08:32
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.johannafriberg.blogg.se

http://www.photowall.se/photo-wallpaper/bluebells
Bluebells är den jag gillar bäst. Magisk är väl det enda rätta ordet! Älskar "fairytale-känslan".. Skulle ju inte alls gråtit om den fick vara på min vägg. Jag vill vinna för att jag just i detta nu håller på med en renovering av mitt rum, så lite nytt i fotoväg hade inte alls skadat!! :-)

Postat den 2014-07-09 klockan 21:07:36
▲ Maja ➟ blogg/hemsida: http://majasl.blo.gg

Jag gillar Ladybug in Focus mest då jag tyckte om färgerna i fotot och för att jag älskar närbilder!

Jag skulle vilja vinna presentkortet för att jag vill sätta upp antingen en canvastavla med ett eget motiv eller en fondvägg med ett eget häftigt motiv. Mitt rum just nu har inga tavlor, gråa kalla väggar och är väldigt opersonligt, därför skulle jag mer än gärna vilja ha ett present kort på Photowall!

Postat den 2014-07-09 klockan 21:33:57
▲ Elin

Jag tycker mest om tornado landscape, för att den påminner så mycket om mig själv! Jag är ett riktigt virrvarr och mitt humör och min personlighet är likt en tornado! Det är liksom allt eller inget, haha. Jag skulle vilja vinna för att i höst kommer jag att flytta hemifrån, flytta från tryggheten och vardagen, därför skulle jag vilja göra en vägg i den nya lägenheten som påminner om hemma, för jag är inte redo att flytta hemifrån och bli vuxen än! :)

Postat den 2014-07-11 klockan 11:45:43
▲ Nadja Sundbom ➟ blogg/hemsida: http://www.friendlybedding.com

Jag har tidigare köpt Japanese Guarden (lik Japanese maple tree) från er och tycker att den är jättefin. Dessvärre tycker jag att den är svår att matcha med sängkläder och liknande i sovrummet.
De övriga väggarna i sovrummet är bruna så därför skulle det bli jättefint med någon av era vintage kartor, typ Modern World Antique map eller Pergament Map.
Jag kunde då även använda väggen som bakgrund när jag fotade företagets ekologiska sängkläder.
Just nu är min sida under upptatering men efter den 14 juli kan ni gå in och se vad jag talar om.

Postat den 2014-07-11 klockan 14:00:41
▲ Nadja Sundbom ➟ blogg/hemsida: http://www.friendlybedding.com

Hej Rebecka,
Jag har tidigare köpt Japanese garden från Photowall och tycker fortfarande att den är oerhört vacker, men dessvärre har jag insett att den är oerhört svår att matcha med övriga textilier i sovrummet.
De övriga väggarna i rummet är bruna och därför har jag varit inne och sneglat en del på de foton som går i brunt, men tänkt att...nej jag får vara nöjd med den jag har nu...
Men skulle jag få ett bidrag till detta är ju saken en helt annan - jag skulle då med glädje sätta upp Golden Elephant som jag även känner är något mer passande för det land vi lever i med skiftande årstider. Undrar väl lite hur det kommer kännas med en japanese garden i vinter...
Så med hopp om att bli "the lucky one" lägger jag en solklar röst på Golden Elephant. Vacker, mystisk, stämningsfull och...hrm, lätt att kombinera med de andra färgerna i rummet.

Med vänlig hälsning,
Nadja Sundbom

Postat den 2014-07-12 klockan 14:19:24
▲ Emil Ek ➟ blogg/hemsida: http://emilsfoton.blogg.se/

1. http://www.photowall.se/photo-wallpaper/gate-to-heaven
2. Jag vill vinna presentkortet för att jag har världens tråkigaste, vitaste rum där alla väggar är vita så hade vart hur snyggt som helst med en bild på väggen, kanske en jag tagit själv kanske då jag själv fotar och försöker dagligen att bli bättre inom foto, och tror nog att om jag skulle ha en bild på väggen som jag själv fotat, skulle jag vakna upp varje morgon med extra stor motivation att bli bättre, bättre och bättre! Håller tummar och tår!
(ÄLSKAR din blogg Rebecka! :) )

Postat den 2014-07-12 klockan 15:42:13
▲ Frida

Hejsan!

Wow det fanns hur mycket vackert som helst men nu när jag ska renovera min tonårsdotters rum så hittade jag något som hon söker som fondvägg. Yellow Woods http://www.photowall.se/photo-wallpaper/yellow-woods , denna var väldigt mysig :)

I vår lägenhet har vi snart bott ett år, den är väldigt fin
men dottern har väntat länge på att vi ska renovera
hennes rum då tapeterna som sitter uppe idag är gamla
och slitna och behöver tas ner. Nu i veckan ska jag köra igång och slipa, spackla och måla men en fondvägg är något hon önskar sig så jag håller tummarna för denna vinst :)

Önskar dig en toppensommar!
Hälsningar Frida

Postat den 2014-07-14 klockan 09:04:16
▲ Moa - hobbyfotograf ➟ blogg/hemsida: http://moahakansdotter.blogg.se/

Jag gillar denna mest: http://www.photowall.se/photo-wallpaper/roys-peak-nz. Får mig att längta lite efter att göra den där fotoresan till USA som Fotoresor anordnar.

Jag vill vinna denna tävlingen för att jag själv har ett brinnande intresse för fotografering. Hade varit så himla coolt att få ha sin egna bild på väggen och kunna säga till folk att det faktiskt är jag som har tagit den. Har också alltid velat ha en egentagen bild som fondvägg eftersom jag tycker det är så galet snyggt!

Håller tummarna för att vinna denna tävling!

Postat den 2014-07-14 klockan 13:58:01
▲ Sofia

Mitt favoritmotiv från 1x kollektionen är "Antelopes", det är så himla lugnande och jag älskar färgerna!
(http://www.photowall.se/photo-wallpaper/antelopes)

Om jag hade turen att vinna presentkortet skulle jag använda det till att skapa en egen fototapet. Jag älskar att fota och tycker att jag utvecklats mycket det senaste året, men jag har nästan inga utskrivna foton. Det är ju rätt så dyrt och jag försöker spara ihop både till ny kamerautrustning och till att kunna studera utomlands. Det hade varit så himla kul att få tillägna en hel vägg åt ett av mina egna foton, men tyvärr är det inget som jag i vanliga fall skulle kunna spendera pengar på. Därför hade det varit väldigt roligt att vinna detta presentkortet! <3

Postat den 2014-07-15 klockan 00:05:43
▲ Nea ➟ blogg/hemsida: http://palomitas.blogg.se

Hej! Åh, vilken rolig tävling!

Oj, vad svårt det var att bestämma sig för sitt favoritmotiv! Både starry sky och misty Woods är helt klart favoriter. Vem vill inte ha en stjärnhimmel på väggen liksom? Eller en vacker skog man kan fantisera att man är i istället för i vanliga världen när den känns för kall och hård? Men min favorit är nog trots allt Starry Sky.

Tänk att få ha en egen bild som tapet eller stor canvastava på sin vägg! Jag har alltid drömt om att kunna göra en stor canvastava av någonting jag själv har skapat med kamerans hjälp. Nu kanske det äntligen kan få bli verklighet! Nu håller jag tummarna för att jag ska få bli den lyckliga vinnaren!

Kram!

Postat den 2014-07-15 klockan 14:32:19
▲ Katarina Wohlfart ➟ blogg/hemsida: http://katarinawohlfart.com

Hej! Klart jag ska vara med och tävla. :) Har ju precis målat om själv i mitt vardagsrum. 1. Min favoritbild är, Two beautiful white horses, av den enkla anledningen att jag haft häst väldigt länge och att jag känner frihet när jag ser bilden. Egentligen känner jag det när jag ser alla hästbilderna så det var svårt att välja. 2. Det skulle vara himla kul att ha en hästbild på väggen igen för att minnas svunna tider. När man blir äldre, har man inte längre ork och energi att rida som när man var ung men då återfår man ju känslan av frihet när man ser en bild av en häst. Jag tycker mycket om inredning och skulle gärna sätta upp en sådan tapet eller tavla på min vägg för att minnas svunna tider.

Postat den 2014-07-16 klockan 21:53:07
▲ Fanny ➟ blogg/hemsida: http://fannyee.webblog.se

Så svårt att välja en favorit men tyckte väldigt mycket om Beautiful Marry! Så mycket historia bakom sig, jag ser verkligen upp till äldre personer som mormor, farmor osv. Det är så snälla och härliga! Den bilden får mig att tänka på dom.

Varför skulle jag vinna? Jadu, alla vill nog vinna denna fantastiska tävling, jag är inte bättre än någon annan. Men jag skulle uppskatta att vinna eftersom jag älskar att fota och att få hänga upp en av mina bilder på väggen här hemma skulle göra mig sååå glad och såå stolt. Har en perfekt plats ovanför min säng som bara längtar efter en canvastava. Att få somna och vakna till en bild som jag själv tagit och är stolt över hade varit jätteroligt :D

Svar: Jag är ledsen men tävlingen är avslutad, sista dag att vara med och tävla var 16:onde som det står i inlägget. Tyvärr! :( Kram
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-07-18 klockan 20:17:04



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!