Uncle Frank
Skrivet: 2014-01-26 ▲ 17:16:00 / Kategori: Personligt - Mina köp

Canon EOS 600D, Canon EF 50/1,4 USM
 
Jag har ju inte visat er min nya kamerarem ännu! Min gamla rem har tyvärr blivit riktigt sliten och det står ut trådar överallt så det var verkligen dags för ny. Jag beställde det innan nyår och väntade och väntade på att det skulle hamna i brevlådan. Till slut började jag bli orolig eftersom jag så gärna ville ha med det på resan. Inte ens dagen innan avresa hade paketet kommit, men jag gav det en sista chans och sprang ner till brevlådan 10 minuter innan vi skulle åka till flygplatsen. Och vad låg då inte i brevlådan!? Haha, så lycklig jag var, helt perfekt kamerarem som är precis i min stil! Köpt på Cochise Design.
Lämna en åsikt? :)
5 kommentarer

Kommentarer
▲ Emma Grann Fotografi ➟ blogg/hemsida: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Snygg!

Postat den 2014-01-26 klockan 18:02:30
▲ Jarina ➟ blogg/hemsida: http://jarinafoto.blogg.se/

Åh så fint!

Postat den 2014-01-26 klockan 20:56:59
▲ AKP Photography ➟ blogg/hemsida: http://www.bloggakpphoto.net

Kjempefin :D Jeg har ett par fra kamda.se er veldig fornøyd med dem også :P

Svar: Jaa, kamda har en hel del fina också!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-01-26 klockan 21:35:45
▲ Madde ➟ blogg/hemsida: http://cochise.se

Hej! Ber om ursäkt för lång leveranstid, det var mycket att göra runt nyår och många röddagar. Tur att du hann få den innan avresa iallafall :) Superfina bilder du har tagit på remmen! Är det okej att lägga upp några på Cochise Designs facebooksida?
Om du vill kan du skriva en rad och maila in till [email protected] så hamnar du under kategorin "nöjda kunder" på webshopen tillsammans med en länk till din blogg :)
Ha det så bra!

Svar: Hej! Misstänkte att det var så. Jaa, det var himla tur! :) Tack så väldigt mycket! Inga problem, så länge du hänvisar till mig. ;)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-01-26 klockan 21:45:44
▲ PINKPIERCINGS.se ➟ blogg/hemsida: http://pinkpiercings.se/

Sjukt fina bilder :D

Svar: Åh, tack så mycket!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-01-28 klockan 08:06:26



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!