Sunday Challenge #4
Skrivet: 2014-08-17 ▲ 17:14:26 / Kategori: Övrigt - Projekt

TEMA | Lycka
Canon EOS 7D, Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS
Detta inlägg skulle egentligen upp förra söndagen men pga tidsbrist har jag nu istället hunnit fotografera utmaningen till denna veckan!
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Fotot togs: Fredag, 17/8 - 11:45
Inställningar: Bländare - f/4,0 | Slutartid - 1/320 | ISO100
Tanke: Att få spruta ner sig själv och andra med färgpulver utstrålar inget annat än glädje och lycka!
Bildbehandling: Ökat kontrasten, dämpat ner higlights samt ljusat upp bilden.
 
Fler bidrag:
AnnikaBeatriceFeliciaJulia & Maria - Bidrag kan komma sent på söndag kväll. Nyfiken på alla tolkningar? Kika gärna då på måndag.
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Maria Ekblad ➟ blogg/hemsida: http://dreamsof.se/

Haha fin bild :)

Postat den 2014-08-17 klockan 17:30:43
▲ johanna -flyttar till London i höst ➟ blogg/hemsida: http://tigermysig.blogg.se

Vilken fantastisk bild! Den verkligen strålar lycka!

Svar: Tack så jättemycket, himla kul att höra! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-08-17 klockan 17:44:39
▲ Katarina Wohlfart ➟ blogg/hemsida: http://katarinawohlfart.com

Färglatt värre!

Postat den 2014-08-19 klockan 20:40:30



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!