Throwback Thursday - Studentfotograferingen
Skrivet: 2014-04-24 ▲ 13:19:58 / Kategori: Personligt - Throwback Thursday

Canon EOS 7D, Canon EF 50/1,4 USM eller Canon EF 70-200/4,0L IS USM // Sista bilden: iPhone 4
 
Åh, det börjar ju närma sig student-tider och dessa bilder är tagna för snart ett år sedan. Då hade vi studenten framför oss och en studentfotografering var ju ett måste innan det var dags. Älskar dessa bilder, de får mig att längta tillbaka... Var tvungen att ta med den bästa mobilbilden också, jag vet inte hur länge jag hade den på hemskärmen efter det.
Lämna en åsikt? :)
6 kommentarer

Kommentarer
▲ Lovisa Öberg ➟ blogg/hemsida: http://fotobloggerskan.blogg.se

Alltså hur grym är inte du på att fota, jag har själv tänkt att köpa canon ef 16-35 och 7d i september sen ska jag direkt börja spara till nästa 5d mark :). Men jag undrar är det tungt objektivet 16-35? :)

Svar: Haha men åh, tack snälla du!! Åh, det låter grymt! Ja, jag skulle säga att det är ganska tungt, det väger ungefär lika mycket som mitt teleobjektiv. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-04-24 klockan 14:01:24
▲ Isabella - Szalai Fotografi ➟ blogg/hemsida: http://szalai.blogg.se

Jättefina bilder! Ser väldigt härligt ut, själv har jag inte tagit studenten haha :)

Svar: Tusen tack, Isabella! Åh, då har du det roliga framför dig!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-04-24 klockan 17:46:14
▲ Maria ➟ blogg/hemsida: http://dreamsof.blogg.se/

Åh så somrigt med studenttider!

Postat den 2014-04-24 klockan 23:56:18
▲ Isabella - Szalai Fotografi ➟ blogg/hemsida: http://szalai.blogg.se

Nah, jag kommer inte ta studenten, har inte gått gymnasiet och är väl för gammal nu haha. :)

Svar: Jaha! Hehe, då missade du något!! ;)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-04-25 klockan 01:41:18
▲ Matilda ➟ blogg/hemsida: http://tildasofias.blogg.se

Vilka härliga bilder! Älskar verkligen ljuset i dem!

Svar: Tack så mycket!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-04-25 klockan 06:51:54
▲ Nea ➟ blogg/hemsida: http://palomitas.blogg.se

Åhhh..! Snart är det min tur! Är pirrig och livrädd på samma gång. Jag minns när jag läste inläggen om din student här för nästan ett år sedan. Sjukt var snabbt tiden har gått sedan dess! Vilken fin klänning Hanna har förresten!

Ha en fin helg!

Svar: Hahaha, det förstår jag, det ska du vara!! ;) Jag vet, så konstigt det där med tid!? Det har gått så fort, jag kommer verkligen ihåg den dagen som om det vore förra veckan... Du kommer få en grym dag, det är jag säker på! :D Åh, javisst är den, Hanna tackar! :))
Tack detsamma!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-04-26 klockan 00:14:26



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!