Time-out
Skrivet: 2013-11-05 ▲ 20:15:00 / Kategori: Foto - Självporträtt, Övrigt - Bloggen

 
Nu har jag bestämt mig för att det blir en bloggpaus ett tag framöver. Anledningen är väl främst att jag inte hinner skapa nytt material till bloggen. Alla vardagar åker jag när det börjar ljusna och sedan åker hem när det mörknar så jag hinner inte fota. Jag vill gärna ge er lite bättre inlägg också, tipsinlägg och annat om jag velat göra i evigheter men inte hunnit eller haft möjlighet till. Just nu har jag ingen aning om hur länge jag blir borta, men jag har målet att när jag kommer tillbaka ska det bli lite bättre planerade inlägg. Vi hörs när vi hörs helt enkelt!
Lämna en åsikt? :)
8 kommentarer

Kommentarer
▲ Sara ➟ blogg/hemsida: http://sarahelenaemilia.blogg.se

Men åh, typiskt att när jag nästan precis hittat hit så blir det bloggpaus, min vanliga tur :( haha, men jag ser iallafall fram emot tills du kommer tillbaka sen :)

Svar: Hahaha, förlåt... :( Kul att du hittat hit i alla fall och ber om ursäkt för en lite oläglig bloggpaus, hehe. Fast dock ganska nödvändig, men jag hoppas jag inte blir borta alltför länge! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-11-06 klockan 20:50:24
▲ Malin Johansson ➟ blogg/hemsida: http://maaliinhs.blogg.se/

Tråkigt att du kommer ha en bloggpaus men jag håller ögonen öppna så jag vet när du är tillbaka :D

Svar: Det värmer att höra, jag hoppas det inte dröjer alltför länge!! :) ♥
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-11-06 klockan 21:23:05
▲ Emil Ek ➟ blogg/hemsida: http://emilsfoton.blogg.se/

Neeeej, hur ska vi klara oss utan dina perfektion-bilder? :)

Svar: Hahaha, perfektion vet jag inte... och jag tror allt det kommer gå bra!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-11-07 klockan 00:58:16
▲ Michelle ➟ blogg/hemsida: http://michellegarbac.devote.se

Åh vad tråkigt :/ hoppas att du kommer tillbaka snart! :D

Postat den 2013-11-09 klockan 19:12:42

Kan du tipsa om ett/flera bra vidvinkelobjektiv? :)

Svar: Jag har bara testat ett (om man inte räknar med kit-objektivet som har lite vidvinkel, 18-55mm.) och det är det jag använder nu: Canon EF 16-35/2,8 L USM II. Ett superbra objektiv som jag är så himla glad att jag investerade i. Det är perfekt i många tillfällen och har även ganska kort skärpedjup med bländare på 2,8. Går man nära ett motiv blir det riktigt snyggt att använda det tillsammans med 16mm – ett häftigt och kanske lite mer annorlunda sätt att se motivet. Det är alltså det enda vidvinkel-objektivet som jag vet är bra och kan tipsa om! Själv är jag sugen på ett fast 35mm med kort skärpedjup, vilket också är lite vidvinkel! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-11-10 klockan 09:29:12
▲ p h o t o g r a p h y b y siri ➟ blogg/hemsida: http://sirilinden.se

åh vad tråkigt , men vet känslan ..! kram

Postat den 2013-11-11 klockan 17:49:45
▲ Michaela- Fotoblogg ➟ blogg/hemsida: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Du är ju så sjukt fin! Älskar bilden! Kommer sakna dig och dina inlägg! :) ♥

Svar: Tack så himla mycket Michaela ♥ Jag har varit borta ett bra tag nu och tyvärr kommer det dröja ännu lite mer tid :/
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-11-16 klockan 01:12:37
▲ Mary ➟ blogg/hemsida: http://maryphoto.blogg.se

kommer sakna dig och dina inlägg underbara du <3

Postat den 2013-11-19 klockan 19:19:23



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!