Skagen imorgon!
Skrivet: 2013-05-20 ▲ 20:20:14 / Kategori: Personligt - Throwback Thursday, Personligt - Vardag

Canon EOS 7D, Canon EF 50/1,4 USM
Bilder från Skagen 2012
 
Imorgon är det dags för en dagsresa till Skagen, precis som förra året med ungefär 30 av skolans fotoelever. Ska bli superkul att komma tillbaka dit och jag hoppas på lite härliga bilder även i år! Jag får tidsinställa ett inlägg till er imorgon för vi åker tidigt på morgonen och kommer hem först vid midnatt så det blir en lång dag. Nu ska jag fortsätta med min absolut sista inlämning innan studenten plus förberedelse inför matte nationella på fredag. Denna veckan kvar och sedan inget mer skolarbete på ett himla bra tag... hur galet?
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Ellen (alatariel) ➟ blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Låter härligt! Och jätte fina bilder måste jag säga! ^^

Svar: Tack så mycket!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-05-21 klockan 19:36:23
▲ Jarina ➟ blogg/hemsida: http://jarinafoto.blogg.se/

Åh så vackert! :)

Postat den 2013-05-22 klockan 08:52:12
▲ AKP Photography ➟ blogg/hemsida: http://www.bloggakpphoto.net

Jeg vil også dra dit :D Nydelige bilder, spessielt standbilde :D

Svar: Det är så fint landskap och gulliga hus där, verkligen värt att åka dit!! Tack! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-05-22 klockan 14:52:42



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!