Peter & Aline III
Skrivet: 2013-08-09 ▲ 22:56:05 / Kategori: Foto - Bröllop

Canon EOS 7D, Canon EF 50/1,4 USM eller Canon EF 16-35/2,8 L USM II, Canon Speedlite 600EX-RT
 
Passar på att lägga upp sista delen av bröllopsbilderna som jag fotade i juni. Det här är blandade bilder från minglet efter vigseln som Peter & Aline hade i en väldigt vacker byggnad! Glöm inte kika in del ett här (porträttfoton) och del två här (vigselakten).
 
Imorgon taggar jag för ett nytt bröllop i Göteborgs skärgård, ska bli spännande då jag kommer vara med i princip hela dagen! Åh, vad roligt det ska bli. :)
Lämna en åsikt? :)
6 kommentarer

Kommentarer
▲ Vilma ➟ blogg/hemsida: http://vilmah.blogg.se

Hur blev du bröllopsfotograf? Eller snarare hur och när började du få jobb? :) får du betalt? Jag skulle vilja jobba med något liknande i framtiden men jag vet inte riktigt hur jag ska bli det. Kram!

Svar: Haha, kallar mig inte direkt bröllopsfotograf ännu... Det första bröllopet jag fotade (i år) fick jag genom en förfrågan av en som sett min blogg och tyckte om min bildstil, så där är det på den vägen. Det bröllopet jag fotade i helgen är lite mer genom kontakter även om jag inte kände eller hade träffat brudparet innan. :) Ja, jag får lite betalt. Härligt, hör med vänner och bekanta om de har någon de känner som vill ha en bröllopsfotograf, de kanske har någon de känner i sin tur! Var säker bara på att du klarar av att ha "den rollen" så att säga, kan vara lite annorlunda i början eftersom man inte har någon erfarenhet direkt. Jag skulle viljat ha gått som assistent åt en annan fotograf innan för att se lite hur det går till men hann aldrig att kontakta någon innan det blev dags. Kram!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-10 klockan 09:37:06
▲ Michaela- Fotoblogg ➟ blogg/hemsida: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Du är så duktig Rebecka! Jätte fina bilder! :) kram ♥

Svar: Tusen tack, snälla du!! Kram ♥
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-10 klockan 12:06:18
▲ linneasskrivbok.blogg.se ➟ blogg/hemsida: http://linneasskrivbok.blogg.se/

Så himla mysiga bilder! Kan inte du göra ett inlägg eller en video där du förklarar hur du redigerar dina bilder? Skulle vara väldigt kul att se!

Svar: Tack, snälla!! :) Jag har redan gjort inlägg om det tidigare, kika i min tips eller tutorials kategori! Men känner nog att det är dags för en redigeringsvideo till snart. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-10 klockan 14:39:30
▲ Becka [fotoblogg] ➟ blogg/hemsida: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Vilka underbara bilder!

Svar: Åh, tack så mycket!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-10 klockan 18:13:37
▲ Rebecca ➟ blogg/hemsida: http://fettmedfoto.blogg.se

åh va fint!

Postat den 2013-08-12 klockan 11:36:03
▲ Charlotte Andersson ➟ blogg/hemsida: http://lottebloggar.blogg.se/

Superhärliga foton! :D

Svar: Tack så jättemycket!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-12 klockan 16:31:56



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!