Kamda
Skrivet: 2012-11-27 ▲ 21:56:00 / Kategori: Övrigt - Tips

Jag tänkte faktiskt ta och tipsa lite om Kamda.se (tidigare tvspelsweb.se). Fixade ihop ett litet collage av dessa kameraryggsäckar och reflexskärmarna. Jag hade faktiskt ingen aning om att de sålde ryggsäckar och när jag kikade in hittade jag några riktigt snygga, själv hade jag lätt kunnat tänka mig alla tre jag valt ut men den till höger var allra snyggast enligt mig! Funderar också på att skaffa en refläxskärm till, jag har ju bara en megastor i 110 cm (från kamda, väldigt bra kvalité och till bra pris!) så det hade varit lite bekvämare med en mindre också, men det får nog dock vänta till efter mitt nästa objektivköp. Med tanke på den fasta frakten på 39 kr och de bra priserna Kamda har tycker jag det är väldigt värt att köpa produkter därifrån. :)
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!