Månadens foto #3
Skrivet: 2012-05-20 ▲ 18:33:00 / Kategori: Övrigt - Projekt

Canon EOS 7D, Canon EF 70-300/4-5,6 IS USM

Denna månadens tema blev "fågel, fisk eller mittemellan" och vi skulle fånga ett djur på bild. För att göra det lite svårare tilläts det inte att ta kort på vanliga husdjur eller hästar utan i stället på vildare djur. Jag valde att ta en bild som jag tog i Skagen på denna fiskmås. Jag stod och höll kameran med det tunga telezoomet på ett bra tag för att få till bilden så det var kul att den blev just när fiskmåsen flög. För att kika in de andras bidrag (hoppas fler lägger in snart!) kan ni klicka er in på vår facebook-grupp!
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer
Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!