Julkalendern 2012 - Lucka 24
Skrivet: 2012-12-24 ▲ 08:00:00 / Kategori: Övrigt - Bloggen, Övrigt - Tävlingar

Vinnaren av de två skalen (nummer 2 & 4) blev Linnea Johansson och vinnaren av ett skal (nummer 1) blev Victoria! Mail kommer skickas till er någon av dagarna framöver.
 
GOD JUL! Nu välkomnar vi sista luckan i denna julkalender. Först vill jag börja med att tacka för att ni varit delaktiga genom att kommentera och varit med i tävlingarna, för utan det hade det aldrig blivit någon kalender. Det har varit mycket jobb och inneburit en hel del för många sena kvällar för mig men åh, vad roligt det har varit! Jag hoppas ni har uppskattat detta för det var ju trots allt till er kalendern var till för. :) Jag vill också tacka sponsorerna; Caseapp, Kamda, Moderskeppet och Fotoklok för grymma priser! Men det finns ju faktiskt ett pris kvar...
 
Det ni kan vinna är en designbeställning från mig. Få en personligt designad blogg utefter dina egna önskemål och med dina egna bilder i headern. Designen byggs upp på min testblogg där du hela tiden har översikt och kan följa med i framstegen och på så sätt vara säker på att det blir som du tänkt dig. När designen är färdig flyttas den över till din blogg.
 
För att ta hem priset vill jag ha en kort motivering i en kommentar till detta inlägg om varför just du skulle vilja vinna designbeställningen. Glöm inte att ange mailadress så jag lätt kan kontakta vinnaren. Då säkert många är bortresta nu under jul har ni tillgång att anmäla er under hela veckan ut. Tävlingen avslutas den 30 december kl. 22 och vinnaren publiceras i ett inlägg den 31 december.
 
Lämna en åsikt? :)
20 kommentarer

Kommentarer
▲ Elin ➟ blogg/hemsida: http://slowmotionphoto.blogg.se

Jag vill vinna för att jag har tappat gnistan, jag hittar ingen inspiration och jag kan öppna bilderna jag vill ha med och sen sitta och stirra utan att komma på vad jag ska göra med dem. Det resulterade i det jag har nu, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den, haha! ;)

Postat den 2012-12-24 klockan 09:30:20
▲ Victoria ➟ blogg/hemsida: http://victoriasdiiary.blogg.se

Åh jäklar vad kul att jag vann :D

Jag skulle vilja vinna lucka 24 för att du gör sjukligt fina bloggdesign och jag skulle inte ha nåt imot att vinna den ^^

Postat den 2012-12-24 klockan 09:35:31
▲ Elvira ➟ blogg/hemsida: http://www.fotografelviraarnstrand.blogg.se

Jag är definitivt med! Jag vill såååå gärna vinna eftersom jag älskar dina designer och vill verkligen ha en. Med en bra design är det lättare att få fasta läsare, och det behöver jag. Jag vill verkligen att folk ska se mina bilder! Så jag hoppas verkligen att jag vinner :)

Postat den 2012-12-24 klockan 09:43:51
▲ Linn ➟ blogg/hemsida: http://jennylinnviktoria.blogg.se

Jag skulle vilja vinna en blgogdesign för att jag själv är urkass på att göra dem. Det tar hundra år för mig att koda och såna saker som hör till. Dock tycker jag att designen gör så otroligt mycket på bloggen, att jag själv skulle vilja ha min blogg precis som jag vill ha den :)

Postat den 2012-12-24 klockan 11:12:17
▲ franklin ➟ blogg/hemsida: http://staywithme.se/

Jag vill vinna bloggdesignen. Jag vill inte ha den själv, utan min flickvän ska få den. För att hon är bäst i hela världen och klagar jämt på att hennes bloggdesigner inte blir bra, o därför stänger hon sin blogg ibland och börjar om helt. Hon förtjänar den för att hon har gjort 2012 till det bästa året i mitt liv

Postat den 2012-12-24 klockan 12:01:00
▲ Michaela- Fotoblogg ➟ blogg/hemsida: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Åh vilket bra pris, och God Jul på dig! Jag skulle behöva en ny design till min blogg då jag har haft min nurvarande hur länge som helst. Därför skulle jag jätte gärna vilja vinna en design utav dig eftersom jag tycker du är så himla bra på att göra dom! Om jag skulle vinna tror jag att du skulle kunna göra en fin design som passar mer för mig och till min blogg, och detta gör kanske att jag vill blogga lite mera och flera vill läsa min blogg om jag har en fin design till bloggen. :) kram

Postat den 2012-12-24 klockan 12:53:19
▲ Wilma ➟ blogg/hemsida: http://Swirya.blogg.se

Jag skulle vilja vinna ha en bloggdesign för jag tycker du är väldigt duktig på att designa. Jag är inte akut i behov av en design just nu men hade vart grymt att få en egendesignad design av dig :). Ha en god jul :).

Postat den 2012-12-24 klockan 14:04:35
▲ Chele

Hej! :)
Har alltid önskat få en designbeställning av dig från första gången jag kikade in i ditt blogg. Själv så kan jag inte göra headern osv. Kan bara koda lite i bloggen och så. Skulle hemskt gärna vilja kunna beställa av dig, men har aldrig gjort det eftersom jag vill inte lägga riktiga pengar. God jul Rebecka! :D<3

Postat den 2012-12-24 klockan 16:10:54
▲ Mary ➟ blogg/hemsida: http://maryphoto.blogg.se

Tänkte vara med i din tävling , Varför jag vill vinna denna tävling är att jag vill ha en proffsigare design för den jag har nu är ganska simpel , och det skulle inte vara helt fel att få en bloggdesign av underabara/Fina du :) Kramar

Min mejl : [email protected]

Postat den 2012-12-24 klockan 21:17:23
▲ Michelle och Moa ➟ blogg/hemsida: http://moamisis.devote.se

Vi vill gärna vara med!
Motivering: Vi skulle gärna vilja vinna en bloggdesign för att vi är själva inte så duktiga på att göra dem själva. En blogg med fin design sticker ut och blir roligare att läsa och vi vill verkligen jätte gärna att vår blogg ska växa och bli större!! :D Kram! <3

Postat den 2012-12-24 klockan 21:56:43
▲ Sofi ➟ blogg/hemsida: http://www.sofigrnberg.blogg.se

Jag är med :)
Jag skulle vilja ha en bloggdesign från dig eftersom jag själv inte är särskilt duktig på att designa. Du har något unikt i ditt designande och dina designer blir grymt snygga! Vinner jag en design från dig så kommer jag blogga länga framöver!

Postat den 2012-12-25 klockan 14:43:23
▲ Anna ➟ blogg/hemsida: http://annasfotogrej.blogg.se

Skulle jätte gärna vinna, är ganska off på bloggen och om bloggen skulle få en finare och unikare design, och inte en som alla kan använda (men den är fin!) skulle jag få lite mer insperation till att blogga. Skulle också vara jätte kul att få en blogg designe gjord av dig <3

puss och kram Anna

Postat den 2012-12-25 klockan 17:26:26
▲ Nikki ➟ blogg/hemsida: http://estauro.blogg.se

Jag skulle gärna vilja vara med i din tävling! Motivering? Hm, ganska självklart att många vill ha chansen att få beställa en gratis bloggdesign av dig. Men ska fatta mig kort. Jag driver en fotoblogg som jag verkligen försöker med. Det finns flera anledningar varför läsare fastnar just på en speciell blogg. Bilderna, texten, bloggnamnet - men främsta anledningen är nog utseendet. Bloggdesignen är det första man ser. Men helt ärligt, kommer man in på en blogg med en rörig design, länkar som är fel, profilbilden lite utanför menyn, skrikiga färger som inte matchar så ger man faktiskt inte inläggen och bilderna en chans. Och eftersom du gör sjukt snygga bloggdesigner så skulle du göra mig en riktigt stor tjänst och få fler att läsa min blogg. Om jag får äran att vinna denna tävling, så är jag medveten att jag står i skuld till dig och kommer vara evigt tacksam! Kramar, från Nikki.

Postat den 2012-12-25 klockan 20:15:18
▲ Ellen (alatariel) ➟ blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Tack så mycket för årets julkalendern! :)

Postat den 2012-12-25 klockan 20:50:52
▲ Anonym

Jag skulle verkligen behöva vinna en bloggdesign, jag har försökt blogga 3-4 ggr och de enda som har stoppat mig ifrån att fortsätta är min otroligt fula design. Jag har googlat och googlat men aldrig lyckats få till något fint. Designen är ju otroligt viktig då den ger ett helhetsintryck. Hade varit fruktansvärt tacksam om du hade velat hjälpa mig så jag kan göra en nystart med min blogg år 2013 :)

Postat den 2012-12-26 klockan 09:46:06
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://bridge.blogg.se

Tack för årets julkalender!

Postat den 2012-12-27 klockan 15:28:15
▲ Pontus Granlund (fotoblogg) ➟ blogg/hemsida: http://pontusgranlund.blogg.se/

Jag är med! :)

Svar: En kort motivering krävs för att vara med i tävlingen. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-27 klockan 20:16:41
▲ filippa ➟ blogg/hemsida: http://ffilippa.webblogg.se

jag är med!! Jag skulle jätte gärna vilja vinna då jag jättelänge har haft halv färdiga designer och känner att nu när det snart är nytt år så skulle det va så skönt med en ny design som också är helt klar! Plus att du gör så fina :D

Postat den 2012-12-28 klockan 15:04:33
▲ Pontus Granlund (fotoblogg) ➟ blogg/hemsida: http://pontusgranlund.blogg.se/

Ojdå ursäkta!

Motivering:

Några saker som jag tycker är viktiga i en bra blogg är mycket bilder, välskrivna inlägg och en snygg bloggdesign. På min blogg saknas en snygg bloggdesign, har länge försökt och försökt fixa själv men det går inget vidare. Skulle verkligen behöva det här priset :)

Postat den 2012-12-29 klockan 01:32:49
▲ Nicole [ Foto & Vardag ] ➟ blogg/hemsida: http://twinstars.blogg.se

Jag är såklart med!

För väldigt länge sedan fick jag en gratisdesign av filippa olofsson och jag har haft den i ca ett år nu, men har bara gjort små ändringar eftersom jag inte riktigt kan ändra på allting. Och jag har sett hur fantastiska bloggdesigner du gör, så det skulle vara underbart om jag vann! Kram. :)

Postat den 2012-12-29 klockan 14:36:33



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!