Julkalendern 2012 - Lucka 2
Skrivet: 2012-12-02 ▲ 08:00:00 / Kategori: Övrigt - Bloggen, Övrigt - Tips

Vinnaren av gårdagens lucka blev Emelie, stort grattis! Jag kommer skicka ett mejl till dig under dagen.
 
I lucka två kommer du kunna få ta del av en gammal favoritredigering som jag ofta använder mig av. Redigeringen har jag sparat som en action och ni kan få in den i era Photoshop genom att klicka på "Load actions" som finns när du klickat på lilla pilen/listan i din Actionpalett (vet du inte hur man gör? Kika in min video där jag berättar hur!). Denna fil finns alltså att ladda ner på min nyskapade sida på Deviantart.
 
Klicka HÄR eller på "knappen" nedan för att komma till deviantart där du kan ladda ner denna action!
 
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Hanna ➟ blogg/hemsida: http://hhannaaliden.blogg.se

åå, jag älskar dina redigeringar! du är verkligen aaasss grym på att fota! det skulle vara kul om du kunde titta in på min nya fotoblogg och kanske lämna en komentar? www.hhannaaliden.blogg.se

Svar: Åh, vad kul att höra, tack så mycket!! Ska kika in :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-02 klockan 13:35:36
▲ Emelie ➟ blogg/hemsida: http://faiithfull.blogg.se

Halloj! Tänkte mejlat dig men din meny är spårlöst borta så hitta ingen adress :o
Jag har en liten fotograferings fråga jag tänkte kolla med dig ang. Så skulle du kunna skicka din mejladress? :)

Svar: Hej! Men vad konstigt! Mejladressen står ju uppe i toppmenyn. Den är i alla fall [email protected]. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-02 klockan 14:01:14
▲ AKP Photography ➟ blogg/hemsida: http://www.bloggakpphoto.net

Thank you :P Nydelige farger i den actionen der :D

Svar: No problem! ;) Kul att höra att det uppskattas!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-02 klockan 23:54:08
▲ Sara Björk ➟ blogg/hemsida: http://saaraaaa.blogg.se/

Den tog jag genast hem :) Tips på andra actions du använder ibland? :) Det är ju en djungel :)

Svar: Kul!! Jag har tyvärr inga sådär kanontips faktiskt, för ja, som du säger det är verkligen en djungel. Brukar ladda hem flera stycken, testa alla och sedan spara de jag verkligen känner att jag vill ha, så det inte blir så många i slutändan! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-12 klockan 09:14:19



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!