Julkalendern 2012 - Lucka 18
Skrivet: 2012-12-18 ▲ 08:00:00 / Kategori: Övrigt - Bloggen

Ett stort grattis till Anna som vann 200 kr att handla för på Kamda.se. Ett mail kommer att skickas till dig under dagen!
 
Idag tänkte jag slänga in ett kort tips om en sida på deviantart.com där ni hittar många helt fantastiska actions med grymma redigeringar! Det finns vackra vintage effekter men också redigeringar anpassat efter olika årstider att ladda ner gratis. (Vet du inte hur man gör? Kika in min video där jag berättar hur!) Klicka här eller på bilden nedan för att kika runt i det stora urvalet av actions!
 
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Ellen (alatariel) ➟ blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Jag bara undrar att funkar dessa actions i Elements?

Svar: Det vet jag tyvärr inte, jag använder inte Elements. :/
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-18 klockan 16:30:19
▲ Hanna ➟ blogg/hemsida: http://hhannaaliden.blogg.se

jag tänkte bara fråga om du vet om de funkar på elements?

Svar: Det vet jag tyvärr inte, jag har inte elements. Du kan ju alltid pröva :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-18 klockan 18:37:00
▲ AKP Photography ➟ blogg/hemsida: http://www.bloggakpphoto.net

Takk for tipset, der var det mange fine actions :D

Postat den 2012-12-18 klockan 19:16:34
▲ Hanna

jag hittar inte vart man har actions. jag har samma photoshop som du..

Svar: Jag kan inte hjälpa dig eftersom jag inte har något annat än mitt Photoshop att visa med. Ett tips är att söka på google eller youtube efter tutorials om hur du gör för just ditt Photoshop. Jag vet faktiskt inte om actions fungerar till alla Photoshop, troligtvis inte. Hoppas det fixar sig! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-18 klockan 19:53:12



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!