Skal från idiwa.se
Skrivet: 2012-08-07 ▲ 17:44:00 / Kategori: Övrigt - Tips

Tänkte tipsa er om idiwa.se som säljer mobilskal till både iPhone och Samsung! Jag kikade runt och de har väldigt många som jag skulle kunna tänka mig, plockade ut några stycken ovan som jag gillar extra mycket. Jag tycker verkligen om den lite retro känslan som tre av de ovan har, men föll även för enkelheten med cykelskalet. Jag fick ju ett liknande skal som kameraskalet till vänster men det var ju köpt i Thailand och ganska svår att få tag på gissar jag, därför var det kul att visa er detta som också ser väldigt fint ut! Skalet med flaggan på var jag nära att köpa när jag var i Skottland men det blev aldrig så, nu fick jag nästan lust igen. Skalen verkar vara väldigt prisvärda och med tanke på den billiga frakten (19 kr!!) känns verkligen värt pengarna! :)
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Ebba M ➟ blogg/hemsida: http://iphotography.blogg.se

Åh tack för tipset, ska absolut beställa därifrån :-)

Postat den 2012-08-08 klockan 10:37:16
▲ FELICIA ➟ blogg/hemsida: http://feliciamasalla.blogg.se

Bra tips! skitsnygga skal! :)

Postat den 2012-08-09 klockan 12:25:52



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!