Månadens foto #2
Skrivet: 2012-04-20 ▲ 19:17:00 / Kategori: Övrigt - Projekt

Canon EOS 7D, Canon EF 50/1,4 USM
 
Det är den 20e april vilket innebär publicering för månadens foto igen. Denna månadens tema blev "det här betyder mycket för mig..." med inspiration utav den här bilden. Det kändes lite klurigt att hitta på vad jag skulle ha med på bilden men jag är ganska nöjd. Jag fick med mycket av det som representerar mig men la såklart även till några saker för att bilden skulle se lite snyggare ut. Kolla in vår facebook-grupp för att se de andras bidrag (verkar dock bara som att jag har lagt upp än så länge men det bestämdes att det var okej att lämna in mellan 20-25e varje månad). :)
Lämna en åsikt? :)
10 kommentarer
Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!