Läsarfråga #7
Skrivet: 2011-09-25 ▲ 20:54:51 / Kategori: Personligt - Frågor & Svar



Svar: Först vill jag bara säga, tusen tack Linnea, sjukt kul att höra! Jag tänkte svara på denna kommentaren trots att det inte är en direkt fråga men jag tycker ändå ni ska få veta. :) Jag känner också att jag bloggar lite dåligt och det är ju av flera orsaker. Först och främst den mängden läxor vi har fått nu, jag går i tvåan på gymnasiet och har påbörjat flera nya ämnen, har fått mera fyllda skoldagar än tidigare (i alla fall på fyra dagar, går till över fyra i två dagar medans jag en dag bara har en lektion). Jag tränar oftast 5-6 dagar i veckan vilket såklart tar en hel del tid (särskilt när vi har fått istider en bra bit härifrån, blir att åka ganska långt till träningen och sedan hem igen). Och det tredje är att jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om. Det är inte alltid jag har nytagna bilder som är färdiga att publiceras. Jag har inte alltid något att fotografera och jag vill inte heller publicera en bild som jag inte är nöjd med. Ni har gett mig jättebra tips tidigare på vad jag ska blogga om men det flesta är så tidskrävande och den tiden jag har inte just nu. Det får väl bli mer vid loven då! Så nu tänkte jag att ni kunde hjälpa mig eftersom ni alltid kommer med så bra tips! Vad kan jag blogga om som inte är så tidskrävande? Som är intressant att läsa om eller få se?

Foto av Stina
Lämna en åsikt? :)
5 kommentarer

Kommentarer
▲ M ä r t h a . V ➟ blogg/hemsida: http://maisonscotch.blogg.se/

Hur får du Bloglovin' ikonen uppe i din header? :]

Postat den 2011-09-25 klockan 22:13:54
▲ M ä r t h a . V ➟ blogg/hemsida: http://maisonscotch.blogg.se/

Sv; Okej. Tack för svar :]

Postat den 2011-09-26 klockan 12:39:54
▲ Linnea

Tackar för svaret! :) Förstår varför du inte har så mycket tid över till bloggningen nu.. ^^

Postat den 2011-09-26 klockan 16:54:37
▲ Adriana [ACphoto.blogg.se] ➟ blogg/hemsida: http://acphoto.blogg.se/

Shit va fin design du har, awesome(:

Postat den 2011-09-26 klockan 18:57:03
▲ Fia

Förstår precis! :)

Som svar på din fråga, kanske lite saker om ditt vardagsliv, typ vad du har ätit eller om du har köpt nåt, din väg till skolan, något på ditt rum kanske, om du har gjort något litet under dagen eller liknande ^^

Postat den 2011-09-26 klockan 19:01:36



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!