Tilt shift
Skrivet: 2011-11-18 ▲ 00:24:00 / Kategori: Övrigt - Före & Efter

Håll musen över bilden för att se hur den såg ut från början.

Jag fastnade lite igår på bilder med denna så kallade "tilt shift"- redigeringen, jag har alltid tyckt det ser så häftigt ut. I vissa bilder kan det verkligen se miniatyr och leksaksaktigt ut. Jag har alltid velat pröva denna redigeringen och valde att göra på en bild från Tyskland och Berlinmuren. Gillade bilden från början men nu måste jag säga att jag gillar den ännu mer! Vad tycker ni, före (när allt är skarpt) eller efter (tilt-shift)? :)
Lämna en åsikt? :)
6 kommentarer
Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!