I främmande farvatten
Skrivet: 2011-07-09 ▲ 11:45:00 / Kategori: Personligt - Vardag


Igårkväll var jag och Cornelia på bio och det blev den fjärde Pirates of the Caribbean som ingen av oss hade sett ännu. Jag har hört av många att den inte skulle vara så bra men själv tyckte jag att den faktiskt var riktigt bra! Kul att jag hann se den på bio, det är alltid roligare att se en bra film på bio första gången än på tv. Det är säkert många av er som redan sett den men slänger in en trailer till er ändå! :)

Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!