Nytt kamerabatteri
Skrivet: 2011-01-24 ▲ 18:24:41 / Kategori: Personligt - Mina köp




Foton av Rebecka Stålbrand
Canon EOS 400D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS

Finally. Att få hem ett kamera batteri tog över en månad. Jag bestämde mig för att beställa ett till kamerabatteri via nätet eftersom jag vill ha två stycken i mitt batterigrepp. Beställde först från teknikimporten.se. Väntade i 10 dagar. Fick jag något batteri? Nää. Mejlade och fick svar att de nyligen fått in ett lager och att de skulle "uppdatera senare om status". Efter att fortfarande inte fått hem ett batteri (och inte heller någon uppdatering om status) på 10 dagar till mejlade jag igen. Jaa, då skulle jag få ett återköp istället och jag skulle mejla banknummer osv... Haha, fick jag mina pengar? Nää. Till slut ringde pappa och jag fick pengarna dagen efter.
I torsdags gjorde jag ett nytt försök och beställde från batteryclub.se. Fick mitt efterlängtade batteri redan idag! :)

Btw, intressant inlägg? Just det, fick ett litet klagomål från Stina ;) att jag uppdaterar för dåligt... Men jag undrar bara... är sådana här inlägg ens intressanta, haha?
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Samanta ➟ blogg/hemsida: http://samantas.blogg.se/

Vilken fin blogg du har.

Besök gärna min :)

Postat den 2011-01-24 klockan 19:02:48
▲ Stina ➟ blogg/hemsida: http://youngandwasted.blogg.se/

klart dom är intressanta?

:(

Postat den 2011-01-24 klockan 19:48:47
▲ Stina ➟ blogg/hemsida: http://youngandwasted.blogg.se/

re: jadu :(

Postat den 2011-01-24 klockan 19:53:54



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!