Tävling!
Skrivet: 2011-08-22 ▲ 14:06:39 / Kategori: Övrigt - Tävlingar

Jag tänkte pröva min lycka och anmäla mig till en tävling som den HÄR tjejen håller i! Temat är Bästa porträtt bild och man får även ha med självporträtt så jag tänkte köra på det! Det tog riktigt lång tid att få till denna bilden och jag är faktiskt ganska nöjd fastän jag har tagit den helt själv utan någon hjälp av någon annan (vilket var svårt!). Nu får jag hålla tummarna att jag blir en av de tio utvalda som man sedan kan rösta på! :)
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!