Skärmdump
Skrivet: 2011-08-29 ▲ 20:08:47 / Kategori: Personligt - Vardag


I helgen när jag träffade släkten fick jag två fotouppdrag vilket var kul! Fotade lite bilder på barnen Olle & Erik och håller just nu på med att gå igenom vilka bilder som ska redigeras. Vi får se om jag kan lägga upp bilderna här i bloggen, jag kan ju fråga om det är okej! :) Jag fotade även en husbil som min moster och hennes man ska sälja och de bilderna är redan klara och skickade. Kul att få lite uppdrag som är annat än vad jag brukar fota. :)

Nu blir det en varm dusch efter hårdträning i spöregn!
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ Catarina Jonsson ➟ blogg/hemsida: http://catilous.com

Jätte fin blogg och jätte fina bilder! :D

Kram

Postat den 2011-08-29 klockan 22:06:37



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!