Macro
Skrivet: 2011-08-31 ▲ 15:48:49 / Kategori: Foto - Natur

Canon EOS 400D, Canon EF 50/1,4 USM, Close-up +7

Det blir inte särskilt många inlägg nu och det är ju för att skolan har börjat. Jag går i skolan hela dagen och senare på kvällen är det ofta att jag tränar (bandysäsongen närmar sig!) så det är endast på eftermiddagen jag har tid med datorn och annat som jag vill göra. Där måste jag även klämma in eventuella läxor så ni förstår själva att det inte är lätt att hålla igång. Men jag kommer vara ledig varje torsdag denna terminen så kanske det finns lite hopp ändå, haha. ;) Hoppas ni förstår!

Ps. Ni har blivit lite sämre att kommentera, kanske för att jag har blivit sämre på att uppdatera men ni får väldigt gärna kommentera mer för då blir jag superglad!
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Alice ➟ blogg/hemsida: http://fotohunden.blogg.se/

Sjukt fin bild :D<3

Postat den 2011-08-31 klockan 18:05:05
▲ Nea ➟ blogg/hemsida: http://palomitas.blogg.se/

Jag förstår:P Vacker bild förresten<3

Postat den 2011-08-31 klockan 21:40:11



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!