Höstvecka på Cypern
Skrivet: 2018-10-07 ▲ 17:14:00 / Kategori: Personligt - Resor

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM eller Canon EF 16-35/2,8 L USM II
 
Som vanligt när det gäller resor så kommer kameran fram betydligt oftare än hemma. Och det var inget undantag för denna resa till Cypern som jag kom hem ifrån i onsdags! Jag har både fotat och något som börjar bli en vana på resor – filmat. Därför kommer det nog dyka upp lite olika inlägg med bilder från resan och en ihopklippt video längre fram. Taggad på att redigera alltihopa även om det slukar en del tid. Det ska bli spännande att titta på alla videoklipp från tre olika kameror: systemkameran, GoPro:n och drönaren!
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://thelenaelisastory.blogg.se

Känner igen den där känslan alldeles för väl, sjukt fina bilder, ser ut som en jättemysig resa :D

Svar: Tack Lena!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2018-10-14 klockan 14:25:38
▲ Anonym

Hej! Du tog fina bilder på mig och min häst i somras. Undrar om jag får använda bilderna?
Mvh Elin

Svar: Hej! Vilka bilder gäller det? :) Det går bra att använda så länge referens finns till att jag har tagit bilderna.Mvh Rebecka
Rebecka Stålbrand

Postat den 2018-12-20 klockan 18:58:56
▲ Anonym

Hej! Såg att du hade tagit så vackra bilder av Fornbo strand på Öland. Får man köpa ett för att göra tavla av? Mvh kristina [email protected]

Postat den 2019-11-28 klockan 20:42:39



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!