Inlines
Skrivet: 2011-05-01 ▲ 11:06:44 / Kategori: Personligt - Mina köp


Jag har faktiskt gått och skaffat mig ett par inlines. På somrarna har jag inte mycket att göra i träningsväg, jag rider en gång i veckan men jag gör inget annat. Förra sommaren försökte jag dra ut och jogga och jag sprang midnattsloppet på en mil men jag tycker fortfarande det är så grymt tråkigt att bara springa. Så istället för skridskor som jag har på vintern när jag spelar bandy fick det bli ett par inlines. Det ska bli kul att pröva och se om det är min grej. :)
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ L.I.N.N.E.A ♥ Photography ➟ blogg/hemsida: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

fin blogg!:D

Postat den 2011-05-01 klockan 14:38:04
▲ L.I.N.N.E.A ♥ Photography ➟ blogg/hemsida: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

SV: Varsågod!:D

Allt bra??

Postat den 2011-05-01 klockan 14:57:22



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!