Vinterlandskap
Skrivet: 2011-03-18 ▲ 17:15:38 / Kategori: Foto - Natur


Foton av Rebecka Stålbrand
Canon EOS 400D, Canon EF 50mm f/1.4 USM

Imorse när jag logga in på facebook bestod alla uppdateringar av upplysningar om att snö har kommit... Haha, jag vet att det har snöat, jag har också tittat ut genom fönstret, liksom. Det ska alltid bli så mycket klagomål på snön och jag håller med, det gör jag, men alla behöver väl för sjutton inte skriva om det?

I alla fall, jag älskar när det är snö på träden så imorse gav jag mig iväg 25 minuter innan bussen gick och stannade lite här och var på vägen. Sen när jag gick hem från skolan tog jag samma väg och var bara tvungen att knäppa en bild på exakt samma ställe (se ovan), vilken skillnad! Imorse var det i alla fall fint, nu är det bara trist och tråkigt.
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Tilde ;3 ➟ blogg/hemsida: http://enbrunett.blogg.se/

Herregud vilka fina bilder! Med kameran i din hand är du OSLAGBAR. <3 Besök gärna min blogg. (a)

/ Tilde.

Postat den 2011-03-18 klockan 18:58:22
▲ Adina ➟ blogg/hemsida: http://adinis.blogg.se/

Jättehärligt med samma bild men olika tidpunkter!

Ni kanske inte ska klaga så mkt på snön - klaga på att den smälter istället, precis som du skriver - det är mycket finare när det är snö på backen än slask, thihi =)

Postat den 2011-03-18 klockan 21:13:36



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!