Busig kanin
Skrivet: 2011-03-17 ▲ 19:57:32 / Kategori: Foto - Djurliv


Foto av Rebecka Stålbrand
Canon EOS 400D, Canon EF 50mm f/1.4 USM

Efter skolan idag tog jag med Tuss upp i skogen och tog lite kort. Hon fick springa av sig ordentligt, det var nämligen önskat efter den långa vintern. Igår kväll när jag kom ut som vanligt och skulle ge henne mat hittade jag inte henne (hennes bur är på altanen och vi har satt för staketet för altanöppningen så att hon kan springa på hela altanen). Jag såg en liten springa mellan staketet och väggen så hon måste ha smitit ut. Gick ut och letade lite och hittade henne sedan i grannens backe, haha, där satt hon och frös min lilla kanin. Undrar hur länge hon hade varit ute på vift? Det är tur att hon aldrig går särskilt långt hemifrån. :)

Jag har förresten gjort en redigeringsvideo på en ny bild med Tuss. Den kommer troligtvis upp imorgon. :)
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Adina ➟ blogg/hemsida: http://adinis.blogg.se/

Sikken söt kanin! Mina grannar hade en kanin som gick lös stora delar av sommaren - han gick aldrig utanför gården.. :) Det kan man kalla dresserad kanin - din verkar också vara en sådan, fast egentligen kanske man ska kalla dem fegisar? ;)

Postat den 2011-03-17 klockan 21:43:08
▲ elina ➟ blogg/hemsida: http://pinksbabykin.blogg.se/

Springer h*n inte iväg från dig nån gång? Jag skulle aldrig vågat låta min kanin (om jag hade en) eller nåt liknande, alldeles lös :O haha

Postat den 2012-03-23 klockan 13:02:41



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!