Feather
Skrivet: 2011-08-13 ▲ 14:56:13 / Kategori: Foto - Övriga foton

Canon EOS 400D, Canon EF 70-300/4-5,6 IS USM

Just nu sitter jag och väljer ut massa foton som jag ska skriva ut. Jag ska ha 50 foton som blir i vanligt 10x15 cm format och jag tänkte sätta upp dem i mitt rum. Det blir flera från Gotland (bland annat den ovan) men såklart även andra foton som jag blivit nöjd med. Om ni har lust kan ni ju leta lite i arkiven här och tipsa om något foto jag kan ha med! Annars så får ni ju se hur det blir när de anlänt. :)

Update: Vad fan, min hårddisk fungerar inte... den går att sätta på och så men den dyker inte upp på datorn. Alla mina bilder finns där och jag köpte hårddisken för bara två månader sedan. Sjukt om den skulle vara sönder.
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ ellinore ➟ blogg/hemsida: http://randig.blogg.se/

- har läst din blogg ett tag nu och tycker den är super. :)

Ville bara säga att på bilden på din nya header (som förövrigt är snygg den med) så ser du ut som Sophia Bush aningen, faktiskt.

kram!

Postat den 2011-08-13 klockan 17:58:40



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!